BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, January 31, 2011

Nota CiNta buatMU.......:-)

YA ALLAH.....
Di keheningan fajar ini, aku rasakan seluruh tubuh dan jiwaku berada dalam situasi yang damai dan menenangkan walaupn bdnku berada dlm kesejukan yg amat sgt ...
Hujan yg turun xhenti2 sejak 2, 3 ari nie mngingatkan aku bahawa besar sungguh kekuasaanMU...
Selama ini tidak pernah sekelumit pun ku rasakan perasaan seindah ini....
Terima kasih Allah, kerana Engkau masih memberi ruang kepada hambaMu yang sangat hina ini untuk menikmati perasaan ini.... 
kesihatan tubuh bdnku yg tidak brape mmberangsangkn mmbuatkn mnghadkn aktiviti harianku...
namun aku masih mnggagahkn diri utk mmbantu family ku mnyiapkn persiapan trkhir mnjelangnyer ari bahagia angahku yg bkal brlangsung bbrape ari sje lg....
dlm usahaku mm'busy'kn diri, hati kecilku tetap teringat kpd kenangan2 ku yg lalu...
benar kata org yg kenangan itu mmg sgt indah utk dikenang tp ia mampu membunuh kte dlm diam kn.....
lantas cpt2 aku mndptkn diriMU dn mndekatkn diri pdMU YA ALLAH.....
Saat inilah baru aku tersedar bahawa diriku ini sangat mencintai dan merinduiMu....
Saat ini baru ku rasakan betapa nikmat dan manisnya cinta dan rindu kepadaMu.... 
Baru kini ku merasakan hebatnya kuasa cinta ini, YA ALLAH....
Lalu aku tuliskan nota cinta ini buatMU YA ALLAH.....
AKU AMAT MENYANYANGI DN MERINDUI DIRIMU....
BILAKAH MASANYER KTE AKN BERTEMU YA ALLAH.......:')


NOTA CINTA BUATMU YA ALLAH.......

Allah....
Ingin sekali aku menulis nota cinta untukMu,
Nota cinta yang sudah lama tidak kutuliskan untukMu,
Bersama embun titisan air mata cinta padaMu....

Allah...
Ingin sekali aku mengarang nota cinta buatMu,
Nota cinta yang sudah lama tidak ku karang buatMu,
Bersama bunga perasaan rindu yang menggebu-gebu....

Allah...
Ingin sekali aku mengirim nota cinta padaMu,
Nota cinta yang sudah lama tidak dikirim padaMu,
Bersama wangian kesetiaan yang yakin dan padu....

Allah...
Jika ku tulis, ku karang lalu kirim padaMu,
Masihkah Kau sudi membacanya seperti dulu?
Suatu nota dari seorang hambaMU,
Yang hina lagi jahil malah kaku,
Dalam menganggapi erti cinta sejati dariMu....

Allah...
Jika ku tulis, ku karang lalu kirim padaMu,
Sudikah Kau membalasnya buat diriku?
Sebuah nota pada seorang aku,
Yang curang tak bererti lagi buntu,
Dalam menganggapi erti kehambaan padaMu......

Allah...
Ingin sekali aku memberikan nota cinta untukMu,
Tapi aku malah jadi tidak tahu,
Mahu bermula dari mana,
Mahu mengakhirkan bagaimana.....

Allah...
Apakah masih pantas untuk mulutku yang hina ini,
Menyebut nama-Mu Yang Agung itu.....
TERIMA KASIH UTK SEGALANYER YA ALLAH......
TERIMA KASIH KERANA SENTIASA BERADA DI SISI KU....:-)





mo0d: kembali mncari identiti diri yg sebenar.......
p/s: sjk akhr2 nie bpe chat la...sume sket... 
kuatkn hambaMU yg hina ini YA ALLAH..!!  :')